Monday, December 20, 2010

JusT hAtI NeYh JeP TaW btApA SaKitNye...


Aq seharusnya tak melakukan itu,Seharusnya aku pura-pura tidak tahu seperti aq tidak melihatnya, seperti aku tak boleh melihatnya..Seharusnya aku tidak melihat kau di tempat pertama....
Seharusnya aku lari,Seharusnya aku pura-pura tidak mendengar,seperti Aku tidak mendengarnya, seperti aku tidak boleh mendengarnya..Seharusnya aku tidak mendengar cinta kau di tempat pertama..Tanpa sepatah kata pun kau membuatku tahu cinta..Tanpa kata yang kau memberiku cinta..Kerana kau hanya mengambil nafas dan lari seperti ini..Tanpa kata cinta membuat aq.. Tanpa kata cinta meninggalkan aq.. Ingin tahu apa yang harus katakan selanjutnya..bibir aq terkejut,Kerana datang tanpa sepatah kata pun..Mengapa harus begitu sakit?Mengapa sakit terus menerus?Kecuali kenyataan bahawa aq tidak dapat melihat kau lagi..Dan bahawa kau tidak di sini lagi untuk ku..

No comments:

Post a Comment