Thursday, January 5, 2012

Waaaaaah....2012 sudahhh...:)

Assalamualaikum...

Hi guys...apa khabar semuaa...hope kowang sume sihat lorrr...haaa..amacam??dah tahun bawu laar..so semua nak bawu..oppss..xsemua ley bawu ok....so...jangan nak ngade2 nak tukar pakwe bawu plakkan..hahaha...maklum lar...tahun bawu kan....heee..

This entry just to wish for those who come to my blog and like to godek2 kat sini...HAPPY NEW YEAR 2012 n hope everything will be fine and may GOD bless all of us..ok?So..another video i'm playing guitar with new song..wait yaa..ngeee(padahal kowang wt derk jep pown kan kat blog kite neh...huuuu..cedyh..:()

So this year will be my last year for my study...weee...xsabar nyer nak abish study....sekarang neh kitowang tengah rancak planning untuk final projek kitowang..hope semua nya berjalan dengan lancarr...wish me luck!!:)



**pix neh diambil 31/12/11//wuuuuu...say gud bye to 2011..welcome 2012...hope this will be my lucky year!!:)

No comments:

Post a Comment