Friday, January 7, 2011

Rindu same kawan-kawan..

Hi semua...Posting kali neyh Hanym nak dedicated kat membe-membe Hanym yang sekarang neyh..jaoh dimata..tapi dekat di hati..huhu..

Betul cakap orang..persahabatan takkan pernah putus walaupown di tengah jalan..Walaupe pown..bila kita berkawan dengan seseorang..Kita tetap akan mengingatinya..Walaupown persahabatan tu start dari kita kecik-kecik lagi..Memang lumrah laa kalau kadang-kadang kita akan bertikam lidah(gadoh lor)..Bukan dalam friendship jep kita akan gadoh..tapi dalam family pown mesti adew jugak..betul x??



Hmm..Neyh my bestfriend!!the best..hikhik..macam-macam perkara kitowang lalui bersama..cewaah ayat..ahaks..tapi betul..Tak kira lar kalau aq dalam susah ataw adew problem..Dy neyh memang akan try tolong aq..Tu pown kalau dy boley laa..Rindu sangat kat dy sebab dah lame tak lepak sekali...Aq da kawan ngan dy dari sekolah menengah lagi...Kami jumpa kat SMT Kangar..Kelakar kalau ingat balik time mula-mula kenal dulu..memori tu indah sekali..(cewwaah..ayat..)Dari sekolah sampai la sekarang..
kitowang tetap jadi best fwenz..:)


Haa..amacam??cumel x??mesti la cumel..member sape kan3..

Haa!!Neyh sowang lagi...Dy neyh baek...Suke bawak makanan kalau nak alek hostel..tu yang besh..hehe..tak de laa.kitowang tak pandang semua tu..Tapi dy neyh akan tolong aq kalau aq adew problem..Dy neyh aq kenal time study kat PTSS..Kami da berkawan setahun lebeyh..


Neyh ha owangnyer..

Semua cumel-cumel..Semua cool..Caya laa..Tak sabar nak jumpe and b'kumpul cam dulu..mesti best kan..Merapu ngan kowang..sambil gelak-gelak..
Neyh la kami!!check it out...S.H.E...(adew maksud d'sebalik she tue)
Layan Jep..





Makan sampai pengsan!!ahaks..



Tengah cuak present kat depan..haha..



All WHITE..


Inilah kami!!S.H.E

Thanx lar sebab dok layan perangai aq yang agak giler-giler neyh..ok!!cyunk same kamoo semua..:)

No comments:

Post a Comment